Mustache World
umi saniah sii kar0o..
Saturday, March 5, 2011 | 7:43 AM | 0 Love Mustache
kenapa lahh kat dunia nie mesti ada 0rang yang suke buat kucar...
aku tak faham betull lahh..
bila aku pergi mana-mana,ada sajaa 0rang yang tak puas hati nan aku..
padahal aku sikit tak kacau kau,xkutuk kau, dan xambik p0tt p0ng pasal kau..
tapi lepas nie memang aku akan sentiase cari p0tt kau,kutuk kau dan cari pasal dengan kau lahh p0mpan kan..
sape suruh j0l0k sarang tebuan..
hahahhhhh,,,CIAL KAU P0MPAN..
umi saniah sii p0mpan b0d0oh..
ada kerk pat0t cakap aku kar0o..???
memang  tak lahh kan..
terus aku cari BADUT t0o..

..perbualan kami..

fana   : phal k0r ckap kat budak yg aku kr0o..???
badut : mne lahh aku tau,aku dga cta jaa.. (dgan gye yg gdix lg mnympah)
fana   : but0h paa,phal k0r xtnyr aku jerk yg aku nie kar0o 0o x..yg k0r pg ckap kat bdak phal..?
           hti aku yg sdng pnazz mggelegak..

PAPPP ! ! ! tmpran yg prtma snggah dppi nyer..
hahahhhhh..puas aty aku...
aku tyer lagi s0alan yg sme..
dan jwpan die punn sma...
PAPPP ! ! ! PAPPP ! ! ! PAPPP ! ! !
lagi...hahahhhh..padan nan muke kau p0mpn ciall..
dan lepas nie,UMI SANIAH (BADUT) akan di panggil kar0o..
sampai kan kepada yang tidak tahu..
sekian dari aku...






Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt