Mustache World
ini cinta remaja
Sunday, June 19, 2011 | 12:00 AM | 0 Love Mustache


Cinta itu indah kan. Tapi apee gunaa bercinta kalau tak dihargai. Lebih baek putus kan sajaa. Tapi aku peliks laahh,kenape setiap hari mesti aku bergaduh dengan nyee. Ade sajee yang tak kene. Ini salah itu salah. Kadangkadang perkare kecik punn boleh jadi besar bapak. Tapi dahh kalau duedue ego,keras kepala sume tak nak mengalah,sape yang nak mula kan dulu. dahh t0o sampi bilebile lahh dingin yaa.?? Macam apee tah. Nak tak nak aku jugaa lahh yang pergi cari die. Macam apee tah kan. Lepas t0o 0ke balek. Tapi orang duludulu cakap..marah,bergadoh tanda nyer sayang kan. Mungkin sebab t0o jugak lahh aku dan die stay sampai hari ni. 



Tapi aku lagi pelikss dengan orang sekeliling aku, couple, putus dan couple balek, but at last putus mcam t0o jerk. Lepas putus t0o mula  laa menggelepar nak cari yang laen, nak yang baru. yang lebih cantik, lebih faham lahh konon. ape jenis orang tah. hidup hanya malu sebab tiada boyfriend atau girlfriend. Sedang kan sedar lahh diri t0o, mungkin awak t0o tidak diperlukan lagi. lebih baek ber cinta dengan ALLAH dari sebarang makhluk. 



p/s: maaf kan fana b0obu kalau awak terase lagi dengan entry nie.. 


Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt