Mustache World
sii gadiss kepeng.
Thursday, June 9, 2011 | 9:21 AM | 0 Love Mustache
                  



Kecian betol tengok sii gadis belog yang sorang nie kan.Macam tak cukup zat sajee.Kurus kering.Kesian aku tengok. (gile ker ape aku nie ckap diri sndi). Haaa,,kecian aku tau,sape ade lemak labihlebih t0o baek lah korang bagi aku.Dalam cuti nie segala bapak aku dah makan,tak naeknaek jugak badan aku.Aku punn taktau laah pahal dengan diri aku.Macam mane nak gemok cikit nie,aku dahh cukup bosan orangorang panggil aku KURUS KERINGPAPANPEREMPENG, dll. aku BOSAN !

tapi apa punn orang nak cakap aku.aku tetap aku. LANTAK KORANG LAHH. huhhhh.


   p/s:lepas nie jan tekejuk pulak tengok aku gemok tibetibe.
 p/ss:aku nak makan bayakbanyak sekarang jugak.
BLAH !

Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt