Mustache World
salam aidilfitri
Friday, September 2, 2011 | 10:12 AM | 0 Love Mustache
Salam pepps.
Selamat hari Raya Aidilfirti = )


honestly, rasa nyerr sempat lagi aku nak ucapkan raye kat korang kan. alahh, late cket jerk kot. Peduli apee aku (!) sumpah aku malas giler nak update entry rayee lagi . Dan baru sekarang jarijari halus aku nie rajen nak conteng belog buruk nie. hahahh. 0keoke, first aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA kepada sesiapa yang kenal aku . huhhh. Aku mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki jika :

1.  terkasar bahasa
2.  terbahan anda semua
3.  terbuat anda luka
4.  terejek ke
5.  terpukul kat mana mana
6.  terbuat anda terasa
7.  terbuli jika ada masa
8.  tertarik rambut ke
9.  termoody tak semena mena
10.terusha muka anda ke
11.terkutuk kat siapa siapa
12.terpinjam harta benda
14.tersilap bicara
15.tertanya tak tentu hala
16.terjeling di mata

++++++++++
+++++++++++

sorry,itu semua gurauan/kebetulan semata-mata dan tidak sengaja. aku harap dengan pengakuan maaf aku nie dapat menghilangkan rasa ketidak puasan hatian korang terhadap aku. *mula dah aku merepek nih. tapi tak kesah lhaa kalau tak puas hati pun. hak kau kan?



Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt