Mustache World
d e m a m SPM.
Saturday, October 8, 2011 | 1:22 AM | 0 Love Mustache




macam tak percaya .
dulu , bangun pagipagi pergi tadika . pergi sekolah rendah .
masa t0o masih hingusan lagi .
pergi sekolah maen tanah liat . maen kerjakejar dengan budak lelaki . sebijik macam budak jhat kan.
tapi sekarang aku dahh besar . aku dah tujuhbelass tahum .
nak ambik SPM punn bulan depan  .
lebih kurang tigepuluh hari lagii kott .
aduhh,, sumpah . macammacam perasaan nie.
macam mane laa nak catchup semua subjek nie .


sekarang aku dahh mula berubah .
aku dahh tak hirau orang lagi .
aku dahh tak cara orang lagi .
aku tak kisah orang nak cakap apeape lagi .

aku ingin menjadi anak yang membangga kan ibubapanya .
ingin membangga kan guruguru nya .
dan membangga kan diri sendiri .

aku ingin berubah macam orang laen .
semua orang boleh berubah tapi kenapa bukan aku kan .
aku tak mahu kecewakan ibubapa aku .

aku harus kuat .
aku harus bersemangat .
aku harus menjadi yang terbaek .
tolong doa kan aku .

p/s : SPM adlahh masa depan aku .

p/ss : mintak maaf kalau ade salah silap .

p/sss : wish me luck . <3









Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt