Mustache World
S T A L K E R .
Friday, October 14, 2011 | 8:44 AM | 0 Love Mustache
oke , mehh cini aku nak conteng belog aku pulakk .
kau memey buat belog and account facebook nak cerita pasal aku dan  dian shaniza (senah) erhh. ?
okee , baguss lahh . kau dah femose kan budak kecik yang tak penah H O T macam korang .
korang yang cari pasal dulu dengan kitorang kan. ?

oke fine . aku cerita dari awal .

betol kau nampak aku dengan jantan kan ? aku tahu . macammacam dalam fikiran kau time t0o .
aku HIPOKRIT kan.? curang . keluar dengan jantan . #sekehatiakulahhnakkuarnansape . kesahpulakkau .


then , balek kau update status ." woi kau !! kau lah budak hipokrit.sumpah aku tak suke kau !!

>>kalaulawakacakhipokrittetapk
auHODOH ==''  '' 

memey aku agak  dah . kau cakap pasal aku kan .?
s0o kenapa time aku update cakap kau mengata aku , kau pulak nak terasa .?

s0o betol lahh kau tulis cakap pasal aku kan .

kau yang menggelabah anjing laa perempuan . cakap  mami jarum lahh bagai .
mulut longkang . korang memey tak sedar diri . kau cakap orang tapi kau tak pernah nak tengok diri sendiri dulu .

tak puas hati sangat mehh cinni jumpa aku . FTF . senang . tak payah nak jaja pasal aku kat sana sini. sumpah otak macam sampah wehh . mature .? puiii,, tolong lahh . otak sempit . macam budakbudak .

kalau nak ikotkan hati memey banyak yang aku nak cerita pasal kau . tapi sumpah aku tak nak buruk kan belok aku dengan cerita bodoh korang nie . kbaii . 




Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt