Mustache World
b0obu dan b0obu .
Tuesday, November 29, 2011 | 2:31 AM | 0 Love Mustache

jangan nak jeless sangat sebab aku ada big bear. Name die b0obu , same dengan sayang aku. Aku bagi name same sebab duedue benda aku sayang . Jawapan tak boleh pakai kan.? hahaaa . erhhhh sukee aku laa nak letak name apee , kesah pulakk makk~ eeeyuuuu . .

Asually dah lame punn b0obu bagi bear nie , aku jerkk malas nak show off kat korang . Sebelom aku masuk hostel die dah bagi aku bear nie . B0obu cakap kat big bear suruh jagee aku . heee~ gedik . Jangan bagi aku nagess bile dekat hostel , tapii aku nagess jugak sebab rindu dekat die . 0pssss b0o ! kantoi .

Tidor jage aku mesti dengan b0obu , sedangkan aku study punn b0obu teman aku , biar punn lewat malam . tiaptiap tido aku , aku pelok b0obu aku , sampai kan aku jeless bile kawankawan aku ambik b0obu dari aku , yelaa sebab dorang sajee pelok b0obu aku , kisskiss b0obu aku , maen dukongdukong b0obu aku bawak jalan satu hostel . mane aku tak bengang .  grrrrr~

Kadangkadang sumpah aku bangga sangat sebab b0obu bagi aku bear sebesar t0o , sumpah aku tak pecaye bila die belikan bear t0o untuk aku , sebab aku pernah mintak bear dekat die . aku cakap aku nak bear sebesar die kalau die betolbetol sayang aku . heeee~ s0o nampak tak yang die betol sayang aku . wekkkkkk~ jangan jeless dengan makk okee .

Tapi harit0o aku dah tipu die , kononkononnyerr aku cakap b0obu hilang dekat hotel . die punn redha jerkk yang b0obu hilang . aku kononkonon nagess , harihari aku nagess konon . tapi die buat lekk jerk , die cakap nagess pun tak gunee . benda dahh hilang . die cakap lagi die nak beli laen untuk ganti b0obu . sampai kan die rimas aku harihari ngadu dekat die pasal b0obu . 

Sampai saatu hari aku dahh penat nak tipu lagi . aku bagitau die yang sebena nyerr aku sajee nak tess die . aku sajee cakap yang b0obu hilang . DANNN sekarang die dahh mulee tak pecayee aku laagi . 

   p/s : padan dengan mekee aku . buat hall lagi .
  p/ss: maaf kan fana b0obu .
 p/sss : todayy we already 3years 4weeks b0o .
p/ssss: really love both of you .



Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt