Mustache World
dunia kerja :)
Tuesday, January 31, 2012 | 6:49 AM | 0 Love Mustache
EHEMMM, rasa nyaa tahun nie , baru ini yang aku post . sumpah berhabok .
LALALA~ ade aku kesah . hahaaa .

aku sekarang baru kejutan zaman . Aku baru nak merasa alam pekerjaan . Setelah lame menghabiskan masa hanya makan tidur dirumah , aku mula bekerja di KFC. Tapi tapi tapi . maybe itu hanya sekejap sementara menunggu result SPM nanti.

yeahhh, bile cerita pasal kerja mesti tak habess . Dah bermacammacam orang aku jumpa . Semua ada perangai masingmasing . Tapi tetap bess . Dan harihari jugak lahh aku kene tahan maki dengan setiap customer aku . Aku tetap kene tahan kesabaran aku . CUSTOMER ALWAYS RIGHT .

Sebab kerja aku dah jarang untuk menghadap lattop nie , balek keje mesti teros tidor . Dan takda masa nak menaip sebagini rupa . Kadangkadang aku terfikir . Penat jugak untuk mencari rezeki yang halal kan. Macam mane lahh bapak aku yang dah berpuluh tahun bekeja hanya untuk membesarkan anakanak nyerr nie . Sumpah terasa kat cito . Sekarang aku mula sedah erti kehidupan . TERIMA KASIHH .

Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt