Mustache World
flashback ,
Thursday, February 16, 2012 | 8:52 AM | 0 Love Mustache


EHEMMEHEMM , heyy reader .

saje malammalam nie gatal nak menaip pulak . GEDIK takhabess <3

oke lahh , saje~ tibetibe teringat time kerja kerja dekat KFC , harihari kene maki dengan customer , kene uat itu kene buat ini . Tapi itu lahh kerja nak uat macam mana . Dulu time tak kerja nak kerja tapi sekarang dah kerja nak megugut pulak . itu lahh manusia , tak pernah cukup ape yang ada .

Tapi esok adalah hari terahir aku memerah tenaga disana , Pasti aku akan merindui bau KFC, sirsir hensome aku , stafstaff yang tak pernah tolong aku dan gelak tak habess . SUMPAH pesti akan rindu saat itu . Mungkin keberhentian aku disana dapat memberi aku pengalaman yang cukup indah .

Aku dapat offer kerja di KUALA LUMUR dengan cousin aku , aku mahu cari pengalamat baru disana . Semoga semuanya berjalan dengan lancar. WISH ME LUCK . 




Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt