Mustache World
kerja baru~
Saturday, February 25, 2012 | 6:52 PM | 0 Love Mustache



EHEMM EHEMMM ,
oke sampai jerk kat KL dahh mengelabah . amcam lahh tak pernah datang KL .
yelaa, saye budak kampong , bukan macam awak .

start keje oke laa , tapi yang aku cuak sumenyer orang pelekpelek datang kat cafe aku . dah macammacam orang aku jumpe ouhh , sumenye ade perangai masengmaseng . itulah lumbah kehidupan kan . fine.

Aku kat cini oke , bess sangat . bangun pagipagi pergi keje (huhhh , menyampah ). DAH MACAM BUDAK SEKOLAH .
erhhhh , aku dah besar laa . dah abes sekolah punn . haaaa .
dah macam ape , pergi  keje dengan muke bangun tido . haaaa .  what ever laa nak cakap ape pun yang penting aku mandi tau .

oke lahh , tahu laa hari nie aku cuti , bangunbagun tido dahh menghadap labtop nie . byee nak mandi .
hahahaa~

*boo love you .
*awak jangan risau , saye oke kat cini .

Older Post | Newer Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt