Mustache World
ALHAMDULILAH .
Saturday, March 24, 2012 | 12:41 AM | 0 Love Mustache
 


EHEMMM , TESSS .

STILL OKE MENAIP MACAM BEASE .
huhhh , minggu lepas ambil result SPM ... perggg sumpah due malam aku tak tidur . takot punyer pasal . bile teringat pasal result sumpah berdebar. aku asyek teringat apee yang aku tulis dan ape yang aku buat . Tapi aku dah tak bole buat apeape lagi . hanya mampu berdoa.

21/MAC/2012 .
pagipagi aku dah terjaga menyenang naseb aku . aku pergi dengan bapak aku . sampaisampai sekolah nd masok jerk dewan aku berdebardebar .. sebelom ambik result aku tengok ade kawankawan yang gembire sangat , ade yang nages kat hujung pintu dan ade yang uat biase jerk . yang aku dah mule taknak ambik . aku jadi takot , aku jadi cuak dan aku rase nak nages .

aku takot , belom aku tengok result aku , bapak aku dah tengokk dulu . ayah cakap aku banyak D . Aku dah mule nak nagess . Aku jadi takot nak tengok . Ayah aku senyum jerkk . bile ayah bagi slip result aku dengok dan aku tercengang . ini jerk yang aku mampu dapat ??? takan nie jerk ?? tibetibe aku rasa menesal .

dan sekarang , aku mule sedar . itu dah takdir dan aku kene redha dengan ape yang aku dapat . tapi ape pun itu dah cukup membangga kan aku . itusaja yang mampuu.

SEKARANG aku mahu tetapkan mese depan aku , aku nak mohon tempat pengajian aku .insyaallah ALLAH mudahkan segala usuran aku . AMINNNN .

#doakan aku .
#lovemyboobu .

Older Post
Fellas !


Hello im a Mustache Loverrr ! ;>
+Follow | Dashboard



Navigations


About Chatbox Entries

Credits


Skin Designer : A Handsome Girl
Pictures : WeHeartIt